vrijdag 17 oktober 2014

LUSH fresh handmade cosmetics - The Comforter bubble bar & Dragon Egg bruis bal




Eindelijk! Afgelopen dinsdag en woensdag was het zover! Heerlijk 2 daagjes er tussenuit met mijn lieve vriend die mij dit als cadeau heeft gegeven op mijn 18e verjaardag op 16 september. Ik kreeg die dag een heel creatief, op de computer gemaakt kaartje met in grote letters 'hotel' er op, mijn dag kon niet meer stuk. Er lekker even tussenuit in een andere omgeving. Dinsdag stond shoppen in Utrecht op de planning en woensdag zijn we naar Dierenpark Amersfoort geweest, 2 top dagen!



Al slenterend door het centrum van Utrecht viel mijn oog al gauw op de Lush winkel, wat ziet het er allemaal toch vrolijk uit. Mijn vriend verwarde de winkel al even met een snoepwinkel wat helemaal niet zo gek is, de etalage alleen is al een explosie van kleur en leuke figuren. 'Eventjes naar binnen' zei ik, maar dat is natuurlijk niet gelukt. De winkel staat bomvol artikelen voor haar, lichaam, gezicht, bad en douche. Ook zijn er allerlei producten op gebied van make-up en parfum te koop. Ik moest me toen ik de winkel binnenstapte dus ook eerst even oriënteren. Direct bij binnenkomst sta je voor een enorme tafel vol bad- en douche producten. Na een lange dag even een warm, ontspannend bad nemen vind ik heerlijk, even lekker tot jezelf komen en je huid verwennen met verzachtende en verzorgende producten. Ik besloot dus ook wat van de bad en douche lijn te kopen.


   
 

 Ik heb gekozen voor The Comforter, een bubble bar die volgens de beschrijving je bad een deken van bessenschuim moet geven. Deze bubble bar is ovaal en roze/wit van kleur. Hij heeft een zoete geur met een klein vleugje pepermunt, heerlijk! Het formaat is best groot, die van mij is 10 bij 8 cm breed en heeft een dikte van 4 centimeter. Hij weegt 200 gram. De vormen van de bubble bars in de winkel zijn niet allemaal precies gelijk maar hebben ongeveer hetzelfde gewicht. Wat ik zelf erg leuk vind aan dit product is dat ik het meerdere keren kan gebruiken, hoe vaak dat precies is moet ik nog testen. Het is de bedoeling dat je wanneer je toe bent aan een heerlijke deken van bessenschuim een stukje van de bubble bar af snijd. Daarna verkruimel je dat stukje en laat je het beetje voor beetje in je bad vallen. Ik ben ontzettend benieuwd naar dit product en ga hem dit weekend testen. Daar over verschijnt natuurlijk weer een blog! The Comforter kost €6,95.



Ook heb ik nog een bruis bal gekocht genaamd Dragons Egg. Dit voornamelijk omdat ik gewoon super nieuwsgierig ben geworden naar de werking van deze bruis bal door de mysterieuze beschrijving: 'Deze pittige tante zorgt voor vuur in je badkuip, laat je niet afschrikken.' 'Ze heeft een hart van goud.' De buitenkant ziet er simpel en normaal uit maar binnenin schuilt dus een verassing, en laat ik nou dol zijn op verassingen! Deze bruis bal weegt ongeveer 200 gram en heeft maar liefst een omtrek van 25 cm. Hij ruikt een beetje naar citrusvruchten, heerlijk fris met een vleugje zoetigheid. Wat ik zelf wel jammer vind is dat je bruisballen maar 1 keer kan gebruiken, toch overheerste mijn nieuwsgierigheid dit keer en heb ik een Dragons Egg gekocht voor €4,95. Ik kan nu al niet wachten met het testen van dit product!

Beide producten werden verpakt in roze zakjes met www.lush.com er op. Deze 2 kleurrijke zakjes werden in een zwart/wit papieren tasje mee gegeven. Op het tasje staat ook weer de naam van de website en in handwriting letters Lush fresh handmade cosmetics.

Wil je weten hoe de producten mij zijn bevallen? Wat er met het Dragons Egg gebeurd zodra hij het water raakt? Of je bad inderdaad gevuld is met een deken van bessenschuim door The Comforter? En of ik ze het geld waard vind? Lees dan binnenkort mijn volgende blog hier over!

15 opmerkingen:

  1. De foto's zien er heel mooi uit en het is inderdaad ook net een snoepwinkel! Ik ben benieuwd wat je van de bruisballen vindt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dragons egg vind ik persoonlijk erg fijn :D
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Lush is echt geweldig; het ruikt daar altijd zo lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love Lush so much!

    I would love it if you would follow each other on bloglovin! Please check out my blog and let me know if you have followed me. I will follow back immediately!

    Stay fancy!
    xxx Kelly-Louise

    fancysince1992.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing post, Ive actually never purchased from them but now I might just give them a chance...would you like to follow each other on Bloglovin? follow me and leave a comment on my blog and i shall surely be following you back

    www.withinmystyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehh de Lush! Ik kan er geen genoeg van krijgen!
    Morgen ga ik weer naar Utrecht en dan ga ik ook zeker weer "eventjes" de Lush in.
    Ik heb zelf ook de comforter, hij ruikt zo lekker♥︎

    x Valerie | Valerie Randomness

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet! Oeh leuk! Alvast veel plezier en bedankt voor je leuke reactie! ♥

      Verwijderen
  8. Wat leuk dat je er even samen met je vriend tussenuit ging! De LUSH winkel ziet er ook super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey pretty! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, verdere informatie staat op mijn blog:
    http://cherishyourchildhood.blogspot.nl/2014/11/liebster-award.html

    Succes en liefs! Gita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lush is zo'n fijne winkel, ik ben echt benieuwd naar de dragon egg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd naar de bruisbal :)

    BeantwoordenVerwijderen