vrijdag 7 november 2014

Estée Lauder - Sumptuous Extreme Mascara & Double Wear Concealer




Laat op bed en vroeg uit bed. Zo gaat het bij mij eigenlijk altijd. De hele dag ren je van hot naar her. Wanneer je aan het eind van de dag thuis bent moet je nog druk aan de studie en wanneer je 's avonds eindelijk op de bank ligt is het een drama om van de bank af te komen en je bed in te duiken. Donkere kringen onder mijn ogen en weinig energie zijn hier helaas de gevolgen van! Op zulke dagen wil je het liefst gewoon een simpele mascara die je wimpers genoeg wauw effect geeft zodat je je verder niet uit hoeft te sloven met oogschaduw of eyeliner. Ook is een mooi dekkende consealer een must om je donkere kringen weg te nemen en je er een frisse uitstraling voor terug te geven.


Met dit in mijn achterhoofd ben ik afgelopen week naar de Douglas gegaan. Het is tijd voor wat nieuws! Het meisje dat me hielp liep meteen naar de producten van Estée Lauder toe nadat ik haar had uitgelegd wat ik zocht. En daar ben ik ook geslaagd! Een mascara + gratis lipstick en een consealer zijn het geworden.




Estée Lauder Double Wear Concealer

'Stay-in-Place Flawless Wear' staat er op het glanzende donkerblauwe doosje en dat klopt! Deze consealer blijft goed zitten de hele dag door. Het neemt meteen de donkere kringen onder je ogen weg en geeft je een frisse en natuurlijke uitstraling. Ik vind dat zo fijn! Even snel met het kwastje onder je ogen door, het zachtjes uitvegen met je vinger en je uitstraling is totaal veranderd. De Estée Lauder Double Wear Concealer is in de tinten; light, light/medium en medium te koop, kost €26,- en bevat 7 ml. Ik kan er nu al bijna niet meer zonder!


Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara

'Lash Multiplying Volume Mascara' is wat er op het doosje staat en ook hier ben ik het absoluut mee eens. Ik heb zelf ontzettend lastige wimpers, ze zijn net als mijn haar vrij dik en steil waardoor het moeilijk is om ze mooi in model te houden. Ik krul mijn wimpers iedere dag maar dit wel vóór het aanbrengen van de mascara. De Extreme Mascara geeft mijn wimpers al na één laagje flink wat extra volume en na het tweede laagje vind ik dat ik eigenlijk al klaar ben. Mijn wimpers zijn voor mijn gevoel wel twee keer zo lang, zonder dat het té wordt. Perfect! Het enige min puntje aan deze mascara vind ik dat de mascara niet meteen hard wordt waardoor mijn wimpers weer een klein beetje naar beneden vormen. Voor mensen met wat dunnere wimpers waar van nature al krul in zit is dit vast geen probleem en blijft het model gewoon goed. De Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara kost €29,- en bevat 8 ml.


 Eenmaal weer thuis kwam ik er achter dat bij de mascara een gratis 'Pure Color Envy Sculpting Lipstick' zat. De kleur van de lipstick is een nude tint en neigt naar zacht roze. Het formaat is klein maar toch een prima extraatje wat mij betreft!

Ik ben ontzettend blij met deze 3 producten die mij in een mum van tijd een frisse verzorgde uitstraling kunnen geven!









2 opmerkingen:

  1. Super aankopen! Ik heb de concealer, mascara én lipstick ook! De lipstick heb ik in het normale formaat, in de kleur Potent! Ik ben echt dol op de concealer en de mascara is ook super. Die gebruik ik nu ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie aankopen! Ik wil ook nog een wat luxere concealer aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen