zondag 16 november 2014

ZARA biker boots - leren bikerlaarsje

                                                                  


Winter is coming! Het was weer de hoogste tijd om warme schoenen aan te schaffen. Absoluut geen straf voor mij! Ik was er al vrij snel over uit dat ik laarsjes wilde, die bieden toch nét wat extra warmte. Ook vind ik laarsjes gewoon ontzettend leuk, ze zijn eigenlijk altijd goed te combineren met je outfit en je hoeft lekker niet te prutsen met veters!
 
Al snel ben ik op de online site van de Zara terecht gekomen, wat een mooie website is dat! Prachtige mode foto's en product foto's, de site is goed overzichtelijk en het zijn echt de producten op de website die centraal staan. Al die prachtige schoenen en laarzen maakten het mij wel erg lastig, er is zoveel keus! Toch viel mijn oog meteen op de zwarte, leren bikerlaarsjes met gesp en ribbel zool die de laars een soort rubberlaars-effect geven. Ik heb ze meteen besteld!  
 
 
 
 
 

 

 Na 5 werkdagen werden ze bij mij thuis afgeleverd. Na een kleine pas-sessie wist ik het zeker, ze zijn perfect!

 
 
 
 
De laarsjes zijn heel basic en stoer en ze zijn eigenlijk overal goed bij te combineren. Aan de achterzijde zit een rits die tot ongeveer halverwege de schoen loopt. Aan de bovenkant van de laars zit een gesp die je op verschillende standen kan verstellen. Je hoeft de gesp niet los te maken bij het aan doen, alleen de rits. De hak van de laars is 3,5 centimeter. Ik heb zelf schoenmaat 39 en die pas ik bij deze laarsjes precies! Houd er wel rekening mee dat ze nog wel een beetje uitlopen. De laarsjes zijn van koeienleer en de voering bestaat uit 90% Polyuretaan en 10% Polyester.

En nu het belangrijkste: ze zijn heerlijk warm! Doordat de laarsjes van leer zijn én extra gevoerd zijn ze winddicht en houden ze je warmte goed vast.

De Zara bikerboots kosten €79,95. Ik ben ontzettend blij met deze aankoop en ik ga de komende winter door met heerlijke warme voetjes!




26 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Heel stoer maar toch heel draagbaar! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave laarsjes, heel makkelijk doordat ze overal bijpassen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe laarsjes! Ik vind vooral de achterkant heel stoer :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ze zijn heel gaaf! Het viel me de laatste tijd al op dat de Zara ineens ontzettend leuke schoenen heeft, ik ga zo ook maar eens een kijkje nemen op de website...

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja inderdaad ze hebben steeds meer schoenen, zeker de moeite waard om even tussen te neuzen! xxx

      Verwijderen
  5. Oeh, stoere boots! We zijn erg leuk! Ze maken je outfit helemaal af! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, ik vind ze heel erg gaaf! Ze staan je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer!! vooral de rits aan de achterkant! Love it! :)

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja die vind ik ook gaaf, geeft het nét wat extra!

      Verwijderen