donderdag 2 april 2015

Let's spread the spring scents! - RITUALS Fresh Fig & Copaiba


Eindelijk! Tussen de donkere buien door begint het zonnetje voorzichtig weer te schijnen. De bomen krijgen al weer knoppen en krokussen en andere lente bloemen zijn in volle bloei. Tijd om ook in huis de heerlijke geur van de lente te verspreiden dacht ik zo. En laat de Rituals kaars 'Fresh Fig & Copaiba' daar nou perfect voor zijn!
Ik ben al best wel een poosje een Rituals liefhebber, de verschillende producten stralen iets van exclusiviteit en kwaliteit uit voor mij. Een paar weken geleden hebben mijn moeder en ik een nieuwe Rituals kaars gekocht. Fresh Fig & Copaiba is het geworden, en wat is die lekker! De geur is heerlijk zacht waardoor die goed in de woonkamer past. Ook ruik ik inderdaad de lente. Het gebruik van de onbekende producten vind ik ook erg leuk. Copaiba is bijvoorbeeld een harsachtige wilde boom die meer dan 20 meter hoog kan worden. Deze bomen groeien in de lager gelegen delen van het Zuid Amerikaanse oerwoud. De hars die uit de bast van de boom druipt wordt verwerkt in dus bijvoorbeeld Rituals kaarsen!



De geur is natuurlijk heel belangrijk maar het oog wil ook wat! De Rituals kaarsen zitten in glanzende zwarte of witte potten en zijn strak ontworpen. De pot is tot ongeveer 2 cm onder de rand gevuld met kaars, deze brand hierdoor erg lang en helemaal op. Ik vind dit erg fijn omdat je deze pot gewoon kan blijven gebruiken, wij zetten er later gewoon een andere kaars of een waxinelichtje in!
Het leukste aan deze stijlvolle kaarsen vind ik de geheime boodschap die bijna onzichtbaar op de pot is gedrukt, 'A life filled with wonder is a wonderful life.'


De Rituals kaarsen in zijn 2 maten te krijgen. De kaars met 1 lont is 290 gram en kost €17,90 en de XL kaars met 3 lonten is 1000 gram en kost €39,50. Ik heb me dit keer flink uitgeleefd op het fotograferen dus, enjoy!



 
 


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakking! Als ik nog eens in de Rituals ben, ga ik er zeker eens naar kijken, i luuvv geukaarsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerlijk! Die van mij is helaas bijna op , maar ik wil zo graag weer een nieuwe. Ze gaan ontzettend lang mee en ze zijn heerlijk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk verpakt zeg, ik wil zulke kaarsen ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook zo'n een, echt lekker :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm klinkt als een heerlijke geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt goed! Rituals heeft ook altijd zoveel lekkere geurtjes:) X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die verpakking is zo leuk! En wat een mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ziet er geweldig uit! Ook de verpakking ziet er leuk uit. Lijkt me echt heerlijk ;)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dit item lijkt mij echt heerlijk van Rituals, ik moet binnenkort daar ook weer eens shoppen

    BeantwoordenVerwijderen