vrijdag 9 januari 2015

Geurtjes top 3 - Mijn all time favourites!



Er gaat geen dag voorbij dat ik geen geurtje op heb. Het is een lekkere gewoonte. 's Ochtends na het klaar maken pak ik mijn schooltas in, daarna is de draai naar achteren om een lekker luchtje op te doen snel gemaakt. Dan komt het lastige, kiezen! Stiekem valt dat best mee want ik heb 3 all time favourites die voor mij altijd goed zijn.


1. BOSS, Ma Vie- Een heerlijk fris, bloemig, zoet geurtje waar ik nooit flauw van word. Ik doe dit geurtje vaak op als ik naar school ga omdat ik er bij dit geurtje zeker van kan zijn dat ik de hele dag lekker ruik. Het flesje is oud roze met een doorzichtige glanzende dop die je aan een kristal kan doen denken, pretty! Één keer sprayen met dit luchtje en je ruikt de hele dag bloemig lekker!


2.  Thierry Mugler, ALIEN- Wat ik over dit geurtje wil zeggen is, wauw! Dit geurtje is precies wat ik heerlijk vind, een beetje kruidig, fris en zoet in één. Ik heb van dit geurtje een sample gekregen en ben er dus ook heel zuinig mee. Nu doe ik hem eigenlijk alleen maar op als ik bijvoorbeeld een 
feestje heb of een ander leuk uitje omdat ik gewoon écht niet wil dat hij op gaat, snel sparen voor het echte flesje dus! 


3. Dior, Miss Dior- Dit is een redelijk zwaar en kruidig geurtje. Voor mij niet perfect voor iedere dag maar wel heerlijk om een keer mee af te wisselen. Het kleine sample flesje is helemaal wit met grijze letters die het flesje een sjieke uitstraling geven, love it, love Dior! 


Dit was mijn top 3! Wat zijn jullie favoriete geurtjes?  
Liefs  Carli 




8 opmerkingen:

  1. Toevallig vind ik alle geurtjes zelf ook enorm lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze allemaal nog nooit geroken eigenlijk! Snel maar eens verandering in brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miss Dior is ook één van mijn favorieten, zo heerlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miss Dior en Alien vind ik zelf ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen