woensdag 17 december 2014

Pretty present, treats inside! - Benefit goodies a go-go set

 
It's a miracle! Ongeveer 2 weken geleden heb ik me ingeschreven voor een win-actie van Benefit Nederland op instagram. En raad eens? Ik heb een goodies a go-go setje gewonnen! Ik was totaal verrast. Een paar dagen later werd het pakketje bij mij thuis afgeleverd. Zodra ik het doosje openmaakte werd ik helemaal vrolijk, wat zitten de spulletjes in een ontzettend leuke verpakking gemaakt van blik! 

De goodies a go-go set van benefit bevat 4 verschillende kleuren oogschaduw, de they're real mascara en de stay don't stray concealer/eyeshadow base. De oogschaduw kleuren zijn (links boven) call my buff, (rechts boven) thanks a latte, (links onder) gilt-y pleasure en (rechts onder) kiss me, i'm tipsy. De kleurtjes staan allemaal erg mooi en zijn goed zichtbaar. Vooral door van te voren de Stay don't stray eyeshadow base aan te brengen op je oogleden blijft de oogschaduw de hele dag goed zitten. 


De Stay don't stray is een concealer én eyeshadow base in 1. Dat vind ik echt onwijs handig omdat je deze 2 onderdelen van je basis make-up in een handomdraai kan aanbrengen! De kleur is light/medium en is voor mij precies goed. Ik heb zelf een vrij lichte huidskleur dus hij valt niet erg donker uit. Dit prettige smeerseltje blijft erg goed zitten en je hoeft er de rest van de dag niet naar om te kijken. Het sample flesje dat in het Goodies a go-go setje zit bevat 2,5ml. 


Tot slot de they're real mascara. Toen ik de mascara voor het eerst uit het pakketje haalde twijfelde ik eerst even. De mascara is erg klein en ik vroeg me af of dat niet vervelend zou zijn bij het opmaken. Niet dus! Ik vind het zelf erg prettig opmaken, je kan je handen door het kleine formaat goed bewegen en hierdoor kan je met je mascara bij vrijwel elk haartje komen. De mascara geeft je wimpers zichtbaar extra volume, droogt goed op en brengt erg fijn aan. Na 2 laagjes zijn mijn wimpers perfect! 
 
Dit onwijs leuke setje kost in totaal $25,-.


 


6 opmerkingen:

  1. Die concealer lijkt me erg fijn. Net zoals die mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje heb je gewonnen. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat je heb gewonnen :) Ziet er leuk uit!

    x
    http://giientjeee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een onwijs leuk setje, zo schattig verpakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je 't hebt gewonnen! Het is echt een onwijs leuk setje en ben vooral ontzettend benieuwd naar de concealer :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi ~! De oogschaduw kleuren zijn ook prachtig. Lekker naturel :) x

    BeantwoordenVerwijderen